Chcete sa stať vedúcim oddelenia životného prostredia? Mesto Sereď vyhlásilo výberové konanie na túto pozíciu
Zdroj: seredsity.sk/Michal Dinga
Primátor mesta Ing. Martin Tomčányi oznamuje, že prijme do pracovného pomeru zamestnanca na voľnú pracovnú pozíciu – vedúci oddelenia životného prostredia. Ak máte záujem stať sa odborníkom pre mesto, ktorý bude mať na starosti oblasť zelene, ovzdušia a iných vecí, neváhajte si poslať životopis.
Čo je náplňou práce?
Vedúci oddelenia životného prostredia zodpovedá za:
- činnosť oddelenia po stránke odbornej v oblasti zelene, ovzdušia, odpadov, poplatkov, detských ihrísk, pohrebísk, túlavých a nebezpečných psov,
- za činnosť oddelenia po stránke organizačnej a personálnej (zamestnanci oddelenia životného prostredia a zberného dvora),
- zodpovedá za dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov a interných predpisov mesta, za svoju časť rozpočtu.
Kvalifikačné predpoklady
- vysokoškolské vzdelanie I a II. stupňa – výhodou zameranie na životné prostredie,
- prenesený výkon štátnej správy platný podľa vyhlášky č. 462/2004 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o osobitných kvalifikačných predpokladoch na výkon niektorých činností na úseku starostlivosti o životné prostredie,
- odborná prax minimálne 3 roky, prax v riadení vítaná.
Iné predpoklady a osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť zákona č. 543/2002 Z. z. o ochrane prírody a krajiny v znení neskorších predpisov,
- znalosť platných právnych predpisov pre oblasť odpadového hospodárstva, ktoré určujú práva a povinnosti obce,
- znalosť zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
- znalosť zákona č. 329/2018 Z. z. o poplatkoch za uloženie odpadov,
- znalosť zákona č. 587/2004 Z. z. o Enviromentálnom fonde a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
- vyhláška MŽP SR č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov,
- vyhláška MŽP SR č. 366/2015 Z. z. o evidenčnej povinnosti a ohlasovacej povinnosti,
- vyhláška MŽP SR č. 371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch,
- znalosť platného právneho predpisu pre oblasť pohrebníctva, ktorý určuje práva a povinnosti obce (zákon č. 131/2010 Z. z. o pohrebníctve, ktorým sa menia a dopĺňajú niektoré zákony),
- znalosť platného právneho predpisu pre oblasť odchytu túlavých psov, ktorý určuje práva a povinnosti obce (zákon č. 39/2007 Z. z. o veterinárnej starostlivosti),
- znalosť platného právneho predpisu pre oblasť prevádzkovania detských ihrísk a pieskovísk, ktorý určuje práva a povinnosti obce (zákon č. 371/2019 Z. z. o základných požiadavkách na bezpečnosť detského ihriska, vyhláška č. 521/2007 Z. z. Vyhláška MZ SR o podrobnostiach a požiadavkách na pieskoviská),
- znalosť platného právneho predpisu pre oblasť deratizácie a dezinfekcie verejných priestranstiev, ktorý určuje práva a povinnosti obce (zákon č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov),
- znalosť platnej legislatívy pre oblasť samosprávy zákona č. 369/1990 Zb. o obecnom zriadení, č. 582/2004 Z. z. o miestnych daniach a poplatkoch za komunálne odpady,
- znalosť zákona č. 9/2010 Z. z. o sťažnostiach,
- znalosť zákona č. 85/1990 Z. z. o petičnom práve,
- znalosť zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Taktiež by ste mali mať manažérske a organizačné schopnosti, ale aj ďalšie vlastnosti ako komunikatívnosť, spoľahlivosť, samostatnosť, kreatívnosť, asertivita či precíznosť. Samozrejmosťou je zvládanie záťažových situácií, bezúhonnosť a morálne predpoklady, spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu a znalosť práce s PC – Microsoft Office, práca na internete.
Uchádzači o pracovnú pozíciu predložia nasledovné doklady
- žiadosť o prijatie do zamestnania na pracovnú pozíciu,
- motivačný list, profesijný a štruktúrovaný životopis,
- overená kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- overená kópia dokladu o absolvovaní skúšky – prenesený výkon štátnej správy platný podľa vyhlášky č. 462/2004 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o osobitných kvalifikačných predpokladoch na výkon niektorých činností na úseku starostlivosti o životné prostredie,
- písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby výberového konania podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov,
- čestné prehlásenie o bezúhonnosti.
Aké bude odmeňovanie a kedy nastúpite?
Zamestnanec bude dostávať funkčný plat v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme. Predpokladaný termín nástupu do práce je najneskôr január 2021, resp. dohodou.
reklama
Požadované doklady je potrebné doručiť v obálke s označením „Vedúci oddelenia životného prostredia“ poštou na adresu: Mestský úrad Sereď, Námestie republiky č. 1176/10, 926 01 Sereď alebo osobne na pult prvého kontaktu Mestského úradu v Seredi do 7.decembra 2020 vrátane do 12.00 hod.
Na osobný pohovor budú pozvaní vybraní uchádzači. Úspešný uchádzač pred uzavretím pracovnoprávneho vzťahu poskytne mestu Sereď údaje potrebné pre vyžiadanie výpisu z registra trestov.
Podporte článok zdieľaním.
Podporte článok zdieľaním.
Zdroje:
Mesto Sereď