Hľadá sa Konateľ pre Správu majetku Sereď. Potrebné sú znalosti zákonov, vysoká škola aj riadiace schopnosti
Zdroje: seredsity.sk/freepik.com
Mesto Sereď v zastúpení primátora mesta Ing. Ondreja Kurbela vyhlasuje výberové konanie na funkciu KONATEĽ spoločnosti Správa majetku Sereď, s.r.o., Námestie republiky 1176/10, 926 01 Sereď.
Kvalifikačné predpoklady na vykonávanie funkcie
- vysokoškolské vzdelanie II. stupňa – ekonomického, právnického, alebo technického zamerania
Potrebné znalosti a iné osobnostné predpoklady a zručnosti na vykonávanie funkcie
- znalosť z oblasti právnych predpisov týkajúcich sa nájmu a podnájmu nebytových priestorov, nakladania s majetkom subjektov verejnej správy a z oblasti obchodného práva,
- riadiace schopnosti,
- znalosť práce s PC – Microsoft Office a iné,
- komunikačné schopnosti, samostatnosť, spoľahlivosť, zodpovednosť, časová flexibilita,
- bezúhonnosť.
Ďalšie výhody uchádzača
- znalosť zákona o verejnom obstarávaní,
- znalosť zákona o slobodnom prístupe k informáciám,
- znalosť zákona o majetku obcí,
- znalosť zákona o dani z príjmov a zákona o DPH,
- obchodnícke zručnosti,
- vodičský preukaz skupiny B,
- skúsenosti s prípravou a podávaním projektov zameraných na získavanie finančných prostriedkov z grantov a fondov.
Uchádzači k žiadosti o zaradenie do výberového konania doložia
- žiadosť o prijatie na uvedenú funkciu;
- profesijný štruktúrovaný životopis zameraný na riadiacu a odbornú prax;
- údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa § 10 ods. 4 písm. a) zákona č. 330/2007 Z. z o registri trestov;
- overená fotokópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní (pri vzdelaní získanom v zahraničí doložiť doklad o vzdelaní na výkon povolania v súlade so
- zákonom č. 422/2015 Z. z. o uznávaní dokladov o vzdelaní a o uznávaní odborných kvalifikácií a o zmene a doplnení niektorých zákonov, príp. stanovisko Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR o uznaní dokladu o vzdelaní pre výkon povolania, vydané pred 1.1.2016), prípadne aj kópie dokladov o absolvovaní iného vzdelania;
- písomný súhlas uchádzača so spracovaním osobných údajov podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a nariadení EU o GDPR pre potreby výberového konania (podpísaný vlastnou rukou).
Predpokladaný termín nástupu do funkcie: 1. máj 2024.
Ponúkaný mesačný plat konateľa brutto: 2500 eur.
reklama
Zdroj: freepik.com
Termín a spôsob odovzdania žiadosti:
Uchádzači na funkciu konateľa spoločnosti Správa majetku Sereď, s.r.o., doručia žiadosť o zaradenie do výberového konania spolu s požadovanými dokladmi v zalepenej obálke označenej: „Výberové konanie konateľ – Správa majetku Sereď, s.r.o.,. – NEOTVÁRAŤ“ na adresu: Mestský úrad Sereď, Námestie republiky 1176/10, 926 01 Sereď, resp. na pult prvého kontaktu Mestského úradu v Seredi najneskôr do 3. apríla 2024 do 12.00 hodiny.
Výberové konanie sa uskutoční dňa 5. apríla 2024 o 10.00 hod. v Malej zasadačke na Mestskom úrade v Seredi, Námestie republiky 1176/10, 92601 Sereď.
Upozornenie
Uchádzačom nebude zasielaná pozvánka na výberové konanie, je potrebné, aby sa v deň uskutočnenia výberového konania dostavili na Mestský úrad v Seredi. Účasť na výberovom konaní bude umožnená všetkým uchádzačom, ktorí splnia vyhlásené podmienky výberového konania. Na oneskorene podané žiadosti o účasť na výberovom konaní sa nebude prihliadať.
Poznámka:
Nejedná sa o výberové konanie v zmysle § 5 zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov. Výsledok výberového konania má odporúčací charakter. O vymenovaní konateľa mestskej obchodnej spoločnosti Správa majetku Sereď s.r.o., rozhodne Mestské zastupiteľstvo v Seredi na návrh výberovej komisie v súlade s § 11 ods. 4 písm. l) zákona č. 369/1990 Zb. o obecnom zriadení v znení neskorších predpisov.
Podporte článok zdieľaním.
Zdroje:
sered.sk