Voľná pracovná pozícia: mesto Sereď hľadá Referenta správy pohrebísk
Zdroje: freepik.com/seredsity.sk
Mesto Sereď prijme do pomeru zamestnanca na voľnú pracovnú pozíciu – Referent správy pohrebísk na oddelení životného prostredia.
Ak máte záujem stať sa pre mesto novou posilou, máte požadované vzdelanie a znalosti týkajúce sa tohto oboru, neváhajte si poslať životopis.
Náplň práce
- Prevádzkuje pohrebisko v súlade s prevádzkovým poriadkom pohrebísk mesta Sereď a platnými právnymi predpismi.
- Zabezpečuje vykopanie a zasypanie hrobu v súlade s prevádzkovým poriadkom pohrebísk a vyhotovuje fotografickú dokumentáciu.
- Komunikuje s nájomcami hrobových miest a obstarávateľmi pohrebov, dohliada na správne vypĺňanie tlačív.
- Zasiela výzvy nájomcom hrobových miest, upozorňuje ich na uplynutie lehoty nájmu hrobového miesta.
- Vyberá poplatky za nájom hrobových miest a za poskytované služby na pohrebisku.
- Eviduje a kontroluje platby za nájom hrobových miest a poskytnutých služieb na pohrebisku.
- Vedie evidenciu hrobových miest (elektronicky a v tlačenej forme) a evidenciu súvisiacu s prevádzkovaním pohrebiska.
- Aktualizuje dáta o hrobových miestach a označuje ich.
- Vydáva súhlas na práce a vstup na pohrebisko na základe žiadosti nájomcu hrobového miesta.
- Zabezpečuje údržbu komunikácii, zelene a technických zariadení (kosenie, zimná údržba, drobné opravy, upratovanie, dezinfekcia a pod.), starostlivosť o vojnové hroby.
- Zabezpečuje sprístupňovanie pohrebísk pre verejnosť (na Kasárenskej a Hornočepeňskej ul.).
- Zabezpečuje informovanosť verejnosti v oblasti prevádzkovania pohrebísk (plán hrobových miest, smútočné oznámenia a pod.) na informačných tabuliach pohrebísk a v priestoroch kancelárie prevádzkovateľa pohrebísk.
- Spolupracuje s obstarávateľmi pohrebov, pohrebnými službami, kamenárskymi a stavebnými spoločnosťami (resp. fyzickými osobami zabezpečujúcimi tieto služby).
- Kontroluje dodržiavanie prevádzkového poriadku nájomcami hrobových miest a návštevníkmi.
- Vybavuje žiadosti, podnety a sťažnosti obyvateľov v oblasti prevádzkovania pohrebísk.
- Vybavuje korešpondenciu, poštu a iné administratívne práce pridelené vedúcim oddelenia.
- Vykonáva ďalšie práce podľa uznesení MsZ, pokynov vedenia MsÚ a priameho vedúceho.
Kvalifikačné predpoklady
- Stredoškolské resp. vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, s ekonomickým zameraním.
- Odborná spôsobilosť a odborná príprava v oblasti prevádzkovania pohrebiska je vítaná.
- Odborná prax v samospráve výhodou.
Iné predpoklady a osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť platných právnych predpisov v oblasti prevádzkovania pohrebísk, ktoré určujú práva a povinnosti obce (zákon č. 131/2020 Z. z. o pohrebníctve),
- zvládanie záťažových situácií,
- bezúhonnosť a morálne predpoklady,
- spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu,
- znalosť práce s PC – Microsoft Office, Internet.
Uchádzači o pracovnú pozíciu predložia doklady:
- žiadosť o prijatie do zamestnania na pracovnú pozíciu,
- motivačný list, profesijný a štruktúrovaný životopis,
- overená kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- overená kópia dokladu o absolvovaní odbornej spôsobilosti a odbornej prípravy,
- písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby výberového konania podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov,
- čestné prehlásenie o bezúhonnosti.
Platové náležitosti
Podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 553/2003 Z. z.“) – platová trieda 5 – platová tarifa v rozmedzí od 839,50 € do 1 007,50 € v závislosti od počtu rokov praxe a zvýšenie tarifného platu o 15 % podľa § 7 ods. 8 zákona č. 553/2003 Z. z. Možnosť priznania osobného príplatku podľa § 10 zákona č. 553/2003 Z. z.
reklama
Predpokladaný termín nástupu
- 1.12.2024, resp. dohodou.
Požadované doklady je potrebné doručiť v obálke s označením „Referent správy pohrebísk na odd. životného prostredia“ poštou na adresu: Mestský úrad Sereď, Námestie republiky č. 1176/10, 926 01 Sereď alebo osobne na pult prvého kontaktu Mestského úradu v Seredi do 20. novembra 2024 vrátane do 12.00 hod.
Na osobný pohovor budú pozvaní vybraní uchádzači. Úspešný uchádzač pred uzavretím pracovnoprávneho vzťahu poskytne mestu Sereď údaje potrebné pre vyžiadanie výpisu z registra trestov.
Podporte článok zdieľaním.
Zdroje:
seredskenovinky.sk