20.04.2024, meniny má
25. septembra 2019

Logistické centrum Amazon v Seredi venovalo 28 000 eur na podporu detských onkologických pacientov v rámci kampane Amazon Goes Gold

Logistické centrum Amazon v Seredi venovalo 28 000 eur na podporu detských onkologických pacientov v rámci kampane Amazon Goes Gold
Zdroj: Amazon
reklama

September je mesiacom pripomenutia si rizika rakoviny u detí, a preto aj spoločnosť Amazon už tri roky zvyšuje povedomie o tejto chorobe vďaka celosvetovej kampani Amazon Goes Gold. Tento rok sa do kampane zapojilo aj logistické centrum Amazon v Seredi a podporilo neziskovú organizáciu Nadácia Kvapka nádeje, ktorej darovali 28 000 eur.

Prečo práve zlatá farba?

Na Slovensku pribudne ročne približne 100 – 120 detí s onkologickým ochorením. Cieľom celosvetovej kampane Amazon Goes Gold je zvýšiť povedomie a zviditeľniť úžasnú prácu, ktorá sa realizuje v oblasti globálneho výskumu a starostlivosti o detských pacientov. Názov kampane Goes Gold súvisí so zlatou farbou, ktorá je symbolom rakoviny u detí. V tomto mesiaci sa spoločnosť doslova zahalila do zlatej, pretože zákazníci po celom svete dostávajú svoje objednávky v špeciálnych zlatých balíkoch, aby sa ešte viac znásobila osveta o rakovine u detí.

„Teší nás podpora a prejavená dôvera zo strany jednej z najúspešnejších nadnárodných spoločností, Amazon, a jej zamestnancov. Finančné prostriedky sa použijú na zakúpenie zdravotníckeho materiálu a prístrojového vybavenia, ktoré výraznou mierou zlepšia komfort a podmienky liečby detských onkologických pacientov na Slovensku.“ Štefan Bernát, správca Nadácie Kvapka nádeje

Reverzné logistické centrum Amazon v Seredi. Zdroj: Amazon

reklama

Do práce v pyžame

Na znak solidarity sa viac ako 1 000 zamestnancov Amazonu v Seredi rozhodlo prísť 18. a 19. septembra 2019 do práce v pyžame. Okrem lokálnej iniciatívy sa zapojili zamestnanci v celej Európe, Severnej Amerike, Austrálii a v Japonsku. Toto gesto vyjadruje podporu všetkým deťom, ktoré bojujú s rakovinou a počas liečby môžu stráviť v pyžame celé roky. Spoločnosť sa na Slovensku rozhodla podporiť Nadáciu Kvapka nádeje, ktorá sa kontinuálne stará o liečebné, školské, kultúrne a sociálne potreby detí s nádorovým ochorením. Firma Amazon venuje 25 000 eur na nákup zdravotníckeho a prístrojového vybavenia. Okrem toho Amazon daruje ešte 3 000 eur za zamestnancov, ktorí prišli počas 48-hodinovej výzvy do práce v pyžame. Za túto čiastku nadácia nakúpi špeciálne farebné rúška pre deti i personál.

„Sme veľmi vďační za to, s akým nadšením sa zamestnanci zapojili do kampane a deti tento rok podporilo viac než 1 000 z nich.Vnímame to ako veľkú snahu každého jedného šíriť povedomie o tejto citlivej téme.“ Radek Stegbauer, riaditeľ logistického centra Amazon v Seredi

zdroj: Amazon

Páčil sa vám článok? Podporte ho zdieľaním.

Zdroje: Tlačová správa Amazon Goes Gold
Zdieľať na Facebooku