27.04.2024, meniny má
20. apríla 2023

Orange v našom meste zatvára svoju pobočku už budúci týždeň. Sereď tak bude bez akejkoľvek pobočky slovenských operátorov

Orange v našom meste zatvára svoju pobočku už budúci týždeň. Sereď tak bude bez akejkoľvek pobočky slovenských operátorov
Zdroje: DIRECTREAL NOREA/freepik.com
reklama

Informácia, ktorú v tomto článku prinášame, zrejme prekvapí nielen mnoho Seredčanov, ale aj občanov z okolitých obcí. Tí dávajú pri vybavovaní potrebných záležitostí veľmi často prednosť Seredi pred vzdialenejšou Galantou či Trnavou.

Od budúceho týždňa však nebudeme mať veľmi na výber. Ak si netrúfneme vybavovať naše požiadavky cez internet, budeme musieť sadnúť do auta a cestovať do iného mesta. Ako túto situáciu budú riešiť napríklad seniori?

Orange ako posledný operátor opúšťa Sereď

Najprv odišiel z nášho mesta operátor O2, nasledoval Telekom a teraz svojho vtedajšieho takmer suseda nasleduje aj konkurencia. Od štvrtka 27. apríla 2023 ruší totiž spoločnosť Orange svoju predajňu na ulici M. R. Štefánika v Seredi.

Podľa informácií, ktoré nám poskytla Alexandra Piskunová zo spoločnosti Orange, išlo o riadne vopred prekonzultovaný krok.

reklama

„K tomuto rozhodnutiu nás nasmerovala primárne zmena zákazníckeho správania súvisiaca s pandémiou Covidu, resp. popandemickými návykmi zákazníkov, ale aj postupný posun smerom k digitálnym nástrojom,“ potvrdila pre naše médium Piskunová.

orange

Zdroj: Seredsity.sk

Reakcie občanov mesta sú veľmi rozpačité. Postupne naše mesto opustil už tretí operátor a napriek veľkému počtu obyvateľov budú Seredčania nútení dochádzať kvôli týmto službám do iných miest. Orange pritom zrušil svoju pobočku aj v Hlohovci, ktorý je okresným mestom.

Za Orangeom tak od budúceho týždňa pocestujete buď do Galanty, alebo do Trnavy. Ďalšou možnosťou je vybaviť si všetko sám online.

Ako ďalej Piskunová pre naše médium uviedla: “Digitálne kanály, na ktoré sústredíme našu pozornosť a ich neustále vylepšujeme, sa stávajú stále obľúbenejším a efektívnejším kontaktným miestom pre našich zákazníkov. Vďaka nim môžu väčšinu úkonov absolvovať z pohodlia domu bez potreby fyzickej návštevy predajného miesta. Rovnako, aj my sme prostredníctvom našich online predajných a informačných kanálov (či už je to online obchod, pomoc a podpora, zákaznícka zóna, elektronická faktúra, a pod)  schopní zákazníkov plnohodnotne obslúžiť a poskytnúť im očakávaný servis,“.

Zdroje: seredskenovinky.sk
Zdieľať na Facebooku