24.04.2024, meniny má
13. augusta 2019

Seredčanka Petra Dubayová opustila nachvíľu Slovenské národné divadlo, aby si zahrala v reklame

reklama

My sme sa už o našej talentovanej Seredčanke Petre Dubayovej v minulosti zmieňovali. Je to herečka, ktorá sa vďaka svojmu talentu dostala do rôznych divadelných úloh, muzikálov, činohier a k ďalším obdivuhodným aktivitám.

Rozhodne by ste si o Petre mali prečítať v našom februárovom článku, kde sa toho dozviete oveľa viac. No vedeli ste, že Petra sa objavuje nielen v Slovenskom národnom divadle, ale stihla si zahrať aj v reklamnom spote na džúsy značky Relax?

„Láska nepotrebuje slová“

Značka džúsov Relax od výrobcu Maspex nasadila do televízie ešte minulý rok počas jari nový spot „Relax, mega osvieženie na leto!“. K reklame sa pridala aj outdoorová kampaň, kde značka predstavuje svoju novinku, príchuť Aloe Vera. Cieľom tejto kampane bolo osloviť primárne cieľovú skupinu tínedžerov vďaka hlavnej myšlienke, ktorou sú odkazy pod viečkom. Petra v tejto reklame obsadila jednu z hlavných úloh a zahrala si študentku, ktorú spojila láska so spolužiakom vďaka odkazom pod viečkami džúsu.

Nevyhnutnou súčasťou dnešného života sú sociálne siete a online. Preto sme mali od začiatku roka jasnú víziu a to komunikovať aj cez emotívnu online reklamu. Prvé lásky k letu a teenagerom patria a to sme chceli využiť ako inšpiráciu pre online spot,“ hovorí pre medialne.etrend.sk Lenka Rusnáková, brand manažérka subbrandu Relax s hláškou.

reklama

Keď si ho pozorne pozriete, nie je tam ani jedna scéna, kde by niekto džús pil. Napriek tomu je tam stále prítomný. Nosnou ideou spotu sú práve odkazy pod viečkami, vďaka ktorým sa začne rozvíjať príbeh lásky dvoch študentov,“ dopĺňa D. Laurinc.

Hlášky pod viečkami si Relax vyskúšal prvý raz v roku 2016 a s týmto konceptom sa rozhodol pokračovať ďalej. Ako už spomínali, na komunikáciu sa snažia využívať sociálne siete. Reklamu vzala do svojich rúk česká agentúra Friendly a v spolupráci s hereckým obsadením a ostatnými tvorcami vznikla táto chytľavá reklama. Video má už vyše milióna zhliadnutí. No čo hovoríte, pristane jej to, však?

Páčil sa vám článok? Podporte ho zdieľaním.

Zdroje: medialne.etrend.sk
Zdieľať na Facebooku