Krajská organizácia cestovného ruchu Trnavský kraj (KOCR) vyhlásila verejnú súťaž na návrh svojho loga a základnej vizuálnej identity. Podľa jej predsedu a vicežupana Pavla Kalmana chce organizácia aj týmto krokom prispieť k zatraktívneniu Trnavského kraja ako destinácie cestovného ruchu.
KOCR Trnavský kraj chce pre svoju identitu názov „Trnavský kraj zážitkov“, resp. „Kraj zážitkov“ ponechať a bude zároveň používať anglickú mutáciu názvu „Experience Trnava region“. Nové logo a identita sa bude používať na všetkých komunikačných kanáloch organizácie – web stránka, Facebook, Instagram, YouTube. Taktiež sa bude používať na externú komunikáciu na propagačných a prezentačných materiáloch, na ostatných tlačovinách a v celkovej vizuálnej identite KOCR Trnavský kraj.
Nové logo a vizuálna identita musia zohľadňovať územie, pôsobnosť a zviditeľnenie Trnavského kraja, podporovať prezentáciu organizácie ako celého regiónu Trnavského kraja a odlíšiť ju od ostatných oblastných organizácií cestovného ruchu na danom území.
Musí slúžiť na nadviazanie internej a externej komunikácie s verejnosťou aj v kontexte so zahraničím. Anglická mutácia „Experience Trnava region“ musí byť v korešpondencii s vizuálom loga.
Logo musí obsahovať slovné spojenie „Trnavský kraj zážitkov“, resp. „Kraj zážitkov“, teda môže byť navrhnuté v dvoch slovenských verziách ako Trnavský kraj zážitkov a Kraj zážitkov a musí byť navrhnuté aj v jednej anglickej verzii ako „Experience Trnava region“, pričom vizuál loga musí korešpondovať rovnako v slovenskej verzii, ako aj v anglickej mutácii.
Hlavnou požiadavkou je predovšetkým originalita a inovatívnosť kreatívneho nápadu, ktorý bude moderným a pútavým grafickým vyjadrením motta Kraj zážitkov, ktorý KOCR vo svojej komunikácii s verejnosťou používa.
„Na súťažných prácach budeme hodnotiť predovšetkým originalitu a inovatívnosť nápadu, ktorý má byť moderným a pútavým grafickým vyjadrením nášho motta Kraj zážitkov,“ uviedol Kalman.
Všetky súťažné návrhy musia byť doručené do 30. októbra 2020 (rozhodujúci je dátum na pečiatke na obálke) v zalepenej obálke s označením „Súťaž – neotvárať – LOGO a VIZUÁLNA IDENTITA KOCR TRNAVSKÝ KRAJ“ poštou alebo osobne na adresu: Krajská organizácia cestovného ruchu Trnavský kraj, Starohájska 10, 91701 Trnava.
Víťazný návrh vyberie odborná porota. Vyhodnotenie verejnej súťaže sa uskutoční do 10. novembra 2020 a vyhlásenie výsledkov bude zverejnené najneskôr do 16. novembra 2020.
Víťazný návrh bude ocenený finančnou čiastkou 2 000 eur, ktorá bude víťazovi vyplatená do 30 dní od vyhlásenia výsledkov súťaže. Všetky podrobné informácie o súťaži, ako aj o členoch odbornej poroty nájdete na tomto odkaze.
Veríme, že aj v Seredi sa nájdu šikovní grafici, ktorí sa do tejto súťaže zapoja, a my im budeme určite držať palce.