Voľná pracovná pozícia: hľadá sa Referent/ka mzdovej a personálnej agendy
Zdroje: seredsity.sk/istp.sk
Mesto Sereď prijme do pomeru zamestnanca na voľnú pracovnú pozíciu – Referent/ka referátu mzdovej a personálnej agendy.
Ak máte záujem stať sa pre mesto novou posilou, máte požadované vzdelanie a znalosti týkajúce sa tohto oboru, neváhajte si poslať životopis.
Termín nástupu: 1. novembra 2024
Miesto výkonu práce: Námestie republiky č. 1176/10, Sereď
Náplň práce
- vykonáva likvidáciu a zúčtovanie miezd zamestnancov mesta,
- prihlasuje a odhlasuje zamestnancov poslancov, členov komisií pri MsZ do poisťovní,
- pripravuje mzdové podklady k vyúčtovaniu projektov,
- realizuje odvody poistného a vyhotovuje mesačné výkazy pre zdravotné poisťovne a sociálnu poisťovňu,
- vedie evidenčné listy o zárobkoch zamestnancov a o dobe zamestnania pre účely nemocenského poistenia a dôchodku,
- vyhotovuje štatistické výkazy pre potreby daňového úradu pripravuje prehľady, výkazy a hlásenia,
- realizuje likvidáciu odmien členom mestského zastupiteľstva, predsedov a členov všetkých komisií zriadených MsZ,
- likviduje odmeny členom ZPOZ,
- vedie evidenciu domácich a zahraničných služobných ciest zamestnancov MsÚ,
- zabezpečuje výstupné doklady pri skončení pracovného pomeru všetkých zamestnancov,
- zabezpečuje stravovanie zamestnancov formou poskytnutia finančného príspevku a formou elektronickej stravovacej poukážky,
- v súlade s platnou legislatívou realizuje výplatu príspevku na rekreáciu,
- v súlade s platnou legislatívou zabezpečuje agendu tvorby a použitia sociálneho fondu.
Kvalifikačné predpoklady
- minimálne stredné odborné vzdelanie,
- znalosť legislatívy v samospráve a legislatívy v oblasti miezd,
- odborná prax v oblasti spracovania miezd minimálne 1 rok.
Iné predpoklady a osobnostné predpoklady a zručnosti
- bezúhonnosť,
- spôsobilosť na právne úkony.
Ponúkané benefity
- zaškolenie odborným zamestnancom,
- možnosť udelenia polročných a koncoročných odmien,
- možnosť udelenia odmien za prácu vykonanú nad rámec požadovaných činností,
- odmeny pri životných jubileách,
- odborné vzdelávanie,
- príspevok na rekreáciu,
- pružný pracovný čas.
Uchádzači o pracovnú pozíciu predložia doklady:
- žiadosť o prijatie do zamestnania na pracovnú pozíciu,
- motivačný list, profesijný životopis,
- kópiu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- písomný súhlas uchádzača k spracovaniu osobných údajov v súvislosti s uchádzaním sa o predmetnú pracovnú pozíciu podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov).
Požadované doklady je potrebné doručiť v obálke s označením „referent územného plánovania a stavebného poriadku“ poštou na adresu: Mestský úrad Sereď, Námestie republiky č. 1176/10, 926 01 Sereď, mailom na adresu: martina.kissova@sered.sk alebo osobne na pult prvého kontaktu Mestského úradu v Seredi do 25. augusta 2024 vrátane. Na osobný pohovor budú pozvaní vybraní uchádzači.
reklama
Podporte článok zdieľaním.
Zdroje:
sered.sk