Voľná pracovná pozícia: mesto Sereď hľadá referenta/ku školstva
Zdroje: seredsity.sk/freepik.com
Mesto Sereď prijme do pomeru zamestnanca na voľnú pracovnú pozíciu – Referent/ka školstva.
Ak máte záujem stať sa pre mesto novou posilou, máte požadované vzdelanie a znalosti týkajúce sa tohto oboru, neváhajte si poslať životopis.
Termín nástupu: 1. februára 2025 alebo dohodou
Miesto výkonu práce: Námestie republiky č. 1176/10, Sereď
Náplň práce referenta školstva
Zabezpečenie kompletnej agendy financovania škôl a školských zariadení zriadených pri výkone samosprávy a preneseného výkonu štátnej správy na úseku školstva v meste Sereď, riadenie, koordinácia, metodické usmerňovanie všetkých škôl a školských zariadení na území mesta Sereď v oblasti finančného riadenia, ďalšie činnosti a úlohy podľa príkazov alebo pokynov priameho nadriadeného:
reklama
- spracúvanie návrhov rozpočtu škôl a školských zariadení,
- príprava záväzných rozpisov rozpočtu pre jednotlivé školy a školské zariadenia v zriaďovateľskej pôsobnosti mesta,
- zabezpečovanie prevodu finančných prostriedkov schválených v rozpočte školám a školským zariadeniam v meste Sereď,
- vedenie presnej evidencie prideľovaných finančných prostriedkov školám a školským zariadeniam,
- zabezpečovanie činnosti v súvislosti so zberom údajov, spracovaním úloh štátnej štatistiky a výkazníctva,
- príprava zmlúv v zmysle príslušných zákonov po prerokovaní s právnym referátom,
- príprava podkladov a stanovísk k schvaľovacej činnosti mesta za školy a školské zariadenia pre MsZ a komisie v súlade s platnou legislatívou,
- metodické usmerňovanie ekonómov a hospodárov škôl v oblasti ich financovania,
- vykonávanie finančnej kontroly na úseku hospodárenia s finančnými prostriedkami pridelenými školám a školským zariadeniam a majetkom mesta zvereným do správy škôl a školských zariadení,
- v zmysle aktuálnych metodických pokynov spracúva žiadosti o poskytnutie finančných prostriedkov zo štátneho rozpočtu na dofinancovanie v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov,
- spolupracuje s oddelením finančným a personálnym MsÚ.
Kvalifikačné predpoklady:
- minimálne úplné stredné odborné vzdelanie ekonomického zamerania.
Iné predpoklady a osobnostné predpoklady a zručnosti:
- bezúhonnosť,
- spôsobilosť na právne úkony
- zdravotná spôsobilosť.
Zdroj: freepik.com
Jazykové a ostatné znalosti:
- Slovenský jazyk – pokročilý,
- Microsoft Office, Internet – pokročilý,
- Ekonomická klasifikácia rozpočtovej klasifikácie – mierne pokročilý,
- podvojné účtovníctvo – základná znalosť,
- znalosť právnych predpisov v oblasti financovania základných škôl a školských zariadení a prax v samospráve – výhodou.
Ostatné predpoklady:
- organizačné schopnosti, komunikatívnosť, spoľahlivosť, samostatnosť,
- precíznosť, kreatívnosť, asertivita,
- pružné reagovanie na zmeny v legislatíve,
- zvládanie záťažových situácií,
- pravidlá obchodnej korešpondencie.
Platové podmienky:
Podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 553/2003 Z. z.“) – platová trieda 5 – platová tarifa v rozmedzí od 839,50 € do 1 007,50 € v závislosti od počtu rokov praxe a zvýšenie tarifného platu o 15 % podľa § 7 ods. 8 zákona č. 553/2003 Z. z. Možnosť priznania osobného príplatku podľa § 10 zákona č. 553/2003 Z. z.
Ponúkané benefity
- možnosť udelenia polročných a koncoročných odmien,
- možnosť udelenia odmien za prácu vykonanú nad rámec požadovaných činností,
- odmeny pri životných jubileách,
- týždeň dovolenky naviac,
- odborné vzdelávanie,
- príspevok na rekreáciu,
- pružný pracovný čas.
Uchádzači o pracovnú pozíciu predložia doklady:
- žiadosť o prijatie do zamestnania na pracovnú pozíciu,
- motivačný list, profesijný životopis,
- kópiu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti, spôsobilosti na právne úkony a zdravotnej spôsobilosti,
- písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby prijímania do zamestnania podľa zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Požadované doklady je potrebné doručiť v obálke s označením „referent školstva“ poštou na adresu: Mestský úrad Sereď, Námestie republiky č. 1176/10, 926 01 Sereď, mailom na adresu: martina.kissova@sered.sk alebo osobne na pult prvého kontaktu Mestského úradu v Seredi do 13. decembra 2024 vrátane. Na osobný pohovor budú pozvaní vybraní uchádzači.
Celé znenie pracovnej ponuky nájdete na tomto odkaze.
Podporte článok zdieľaním.
Zdroje:
seredskenovinky.sk