14.01.2025, meniny má
8. decembra 2024

Voľná pracovná pozícia: mesto Sereď hľadá referenta/ku školstva

Voľná pracovná pozícia: mesto Sereď hľadá referenta/ku školstva
Zdroje: seredsity.sk/freepik.com
reklama

Mesto Sereď prijme do pomeru zamestnanca na voľnú pracovnú pozíciu – Referent/ka školstva.

Ak máte záujem stať sa pre mesto novou posilou, máte požadované vzdelanie a znalosti týkajúce sa tohto oboru, neváhajte si poslať životopis.

Termín nástupu: 1. februára 2025 alebo dohodou
Miesto výkonu práce: Námestie republiky č. 1176/10, Sereď

Náplň práce referenta školstva

Zabezpečenie kompletnej agendy financovania škôl a školských zariadení zriadených pri výkone samosprávy a preneseného výkonu štátnej správy na úseku školstva v meste Sereď, riadenie, koordinácia, metodické usmerňovanie všetkých škôl a školských zariadení na území mesta Sereď v oblasti finančného riadenia, ďalšie činnosti a úlohy podľa príkazov alebo pokynov priameho nadriadeného:

reklama
  • spracúvanie návrhov rozpočtu škôl a školských zariadení,
  • príprava záväzných rozpisov rozpočtu pre jednotlivé školy a školské zariadenia v zriaďovateľskej pôsobnosti mesta,
  • zabezpečovanie prevodu finančných prostriedkov schválených v rozpočte školám a školským zariadeniam v meste Sereď,
  • vedenie presnej evidencie prideľovaných finančných prostriedkov školám a školským zariadeniam,
  • zabezpečovanie činnosti v súvislosti so zberom údajov, spracovaním úloh štátnej štatistiky a výkazníctva,
  • príprava zmlúv v zmysle príslušných zákonov po prerokovaní s právnym referátom,
  • príprava podkladov a stanovísk k schvaľovacej činnosti mesta za školy a školské zariadenia pre MsZ a komisie v súlade s platnou legislatívou,
  • metodické usmerňovanie ekonómov a hospodárov škôl v oblasti ich financovania,
  • vykonávanie finančnej kontroly na úseku hospodárenia s finančnými prostriedkami pridelenými školám a školským zariadeniam a majetkom mesta zvereným do správy škôl a školských zariadení,
  • v zmysle aktuálnych metodických pokynov spracúva žiadosti o poskytnutie finančných prostriedkov zo štátneho rozpočtu na dofinancovanie v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov,
  • spolupracuje s oddelením finančným a personálnym MsÚ.

Kvalifikačné predpoklady:

  • minimálne úplné stredné odborné vzdelanie ekonomického zamerania.

Iné predpoklady a osobnostné predpoklady a zručnosti:

  • bezúhonnosť,
  • spôsobilosť na právne úkony
  • zdravotná spôsobilosť.
školstva

Zdroj: freepik.com

Jazykové a ostatné znalosti:

  • Slovenský jazyk – pokročilý,
  • Microsoft Office, Internet – pokročilý,
  • Ekonomická klasifikácia rozpočtovej klasifikácie – mierne pokročilý,
  • podvojné účtovníctvo – základná znalosť,
  • znalosť právnych predpisov v oblasti financovania základných škôl a školských zariadení a prax v samospráve – výhodou.

Ostatné predpoklady:

  • organizačné schopnosti, komunikatívnosť, spoľahlivosť, samostatnosť,
  • precíznosť, kreatívnosť, asertivita,
  • pružné reagovanie na zmeny v legislatíve,
  • zvládanie záťažových situácií,
  • pravidlá obchodnej korešpondencie.

Platové podmienky:

Podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 553/2003 Z. z.“) – platová trieda 5 – platová tarifa v rozmedzí od 839,50 € do 1 007,50 € v závislosti od počtu rokov praxe a zvýšenie tarifného platu o 15 % podľa § 7 ods. 8 zákona č. 553/2003 Z. z. Možnosť priznania osobného príplatku podľa § 10 zákona č. 553/2003 Z. z.

Ponúkané benefity

  • možnosť udelenia polročných a koncoročných odmien,
  • možnosť udelenia odmien za prácu vykonanú nad rámec požadovaných činností,
  • odmeny pri životných jubileách,
  • týždeň dovolenky naviac,
  • odborné vzdelávanie,
  • príspevok na rekreáciu,
  • pružný pracovný čas.

Uchádzači o pracovnú pozíciu predložia doklady:

  • žiadosť o prijatie do zamestnania na pracovnú pozíciu,
  • motivačný list, profesijný životopis,
  • kópiu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti, spôsobilosti na právne úkony a zdravotnej spôsobilosti,
  • písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby prijímania do zamestnania podľa zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov.

Požadované doklady je potrebné doručiť v obálke s označením „referent školstva“ poštou na adresu: Mestský úrad Sereď, Námestie republiky č. 1176/10, 926 01 Sereď, mailom na adresu: martina.kissova@sered.sk alebo osobne na pult prvého kontaktu Mestského úradu v Seredi do 13. decembra 2024 vrátane. Na osobný pohovor budú pozvaní vybraní uchádzači.

Celé znenie pracovnej ponuky nájdete na tomto odkaze.

Zdroje: seredskenovinky.sk
Zdieľať na Facebooku