09.04.2025, meniny má
1. februára 2024

Voľná pracovná pozícia na MsÚ: hľadá sa odborný referent na právne a majetkové oddelenie

Voľná pracovná pozícia na MsÚ: hľadá sa odborný referent na právne a majetkové oddelenie
Zdroj: seredsity.sk/usplash.com
reklama

Primátor mesta Sereď Ing. Ondrej Kurbel oznamuje, že prijme do pracovného pomeru zamestnanca na voľnú pracovnú pozíciu – odborný referent (oddelenie právne a majetkové, zamestnanec pri výkone práce vo verejnom záujme).

Ak máte záujem stať sa pre mesto odborníkom, ktorý bude mať na starosti majetkovo právnu agendu, neváhajte si poslať životopis. Informácie o voľnej pracovnej pozícii priniesli Seredské novinky.

Čo je náplňou práce?

  • vypracúvanie návrhov všeobecne záväzných nariadení mesta Sereď na úseku zverenej agendy
  • vypracúvanie návrhov zmlúv, posudzovanie a vyjadrovanie sa ku všetkým návrhom zmlúv, ktoré uzatvára mesto Sereď ako jedna zo zmluvných strán
  • vykonávanie právneho poradenstva pre organizačné zložky Mestského úradu Sereď, pre rozpočtové a príspevkové organizácie zriadené zamestnávateľom a pre poslancov Mestského zastupiteľstva v Seredi
  • príprava podkladov pre rozhodovanie vedenia zamestnávateľa a posudzuje ich súlad s platnými právnymi normami SR a EÚ
  • zabezpečovanie administratívnych konaní
  • zabezpečovanie majetkovo-právnej agendy mesta Sereď a poskytovanie majetkovo-právnych služieb a poradenstva pre potreby mesta a jednotlivých organizačných zložiek MsÚ
  • príprava materiálov na rokovanie príslušných komisií Mestského zastupiteľstva v Seredi a Mestského zastupiteľstva mesta v Seredi súvisiacich najmä s prevodom vlastníckeho práva, nájmom a podnájmom majetku mesta Sereď, jeho využívaním, nakladaním, užívaním, s majetkovými právami, pohľadávkami a záväzkami
  • zabezpečovanie agendy pohľadávok mesta Sereď

Platové náležitosti

Podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 553/2003 Z. z.“) – platová trieda 8 – platová tarifa v rozmedzí od 1.076,- € do 1291,- € v závislosti od počtu rokov praxe a zvýšenie tarifného platu o 15 % podľa § 7 ods. 8 zákona č. 553/2003 Z. z. Možnosť priznania osobného príplatku podľa § 10 zákona č. 553/2003 Z. z.

Kvalifikačné predpoklady na záujemcu o prácu

  • vysokoškolské vzdelanie II. stupňa v odbore právo
  • odborná prax v oblasti práva minimálne 1 rok
  • odborná prax v oblasti samosprávy vítaná

Iné predpoklady, osobnostné predpoklady a zručnosti

  • orientácia vo všeobecne záväzných právnych predpisoch vzťahujúcich sa na samosprávu (najmä zákon č. 369/1990 Zb. o obecnom zriadení v znení neskorších predpisov, zákon č. 138/1991 Zb. o majetku obcí v znení neskorších predpisov, zákon č. 583/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách územnej samosprávy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, Správny poriadok)
  • komunikatívnosť, spoľahlivosť, samostatnosť, kreativita, asertivita, precíznosť,
    logické myslenie a uvažovanie
  • vysoké pracovné nasadenie a zvládanie záťažových situácií
  • bezúhonnosť a morálne predpoklady
  • spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu
  • znalosť práce s PC – Microsoft Office, Internet

Ponúkané benefity

  • možnosť udelenia polročných a koncoročných odmien
  • možnosť udelenia odmien za prácu vykonanú nad rámec požadovaných činností
  • odmeny pri životných jubileách
  • týždeň dovolenky naviac podľa kolektívnej zmluvy vyššieho stupňa
  • odborné vzdelávanie
  • príspevok na rekreáciu

Záujemci o pracovnú pozíciu predložia nasledujúce doklady

  • žiadosť o prijatie do pracovného pomeru
  • štruktúrovaný životopis
  • kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní
  • písomný súhlas uchádzača k spracovaniu osobných údajov v súvislosti s uchádzaním sa o predmetnú pracovnú pozíciu podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov)

Požadované doklady je potrebné doručiť v zapečatenej obálke s označením „odborný referent oddelenia právneho a majetkového – “ poštou na adresu: Mestský úrad Sereď, Námestie republiky č. 1176/10, 926 01 Sereď alebo osobne na pult prvého kontaktu Mestského úradu v Seredi, resp. elektronicky na e-mailovú adresu: martina.kissova@sered.sk, a to v lehote do 12.02.2024 (vrátane) do 15,00 hod. Na osobný pohovor budú pozvaní vybraní uchádzači.

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama

Zamestnávateľ si vyhradzuje právo obsadzovanie predmetného pracovného miesta zrušiť i bez uvedenia dôvodu. Bližšie informácie poskytne: JUDr. Roman Lauko, MBA, vedúci oddelenia právneho
a majetkového, č. t. +421951 152 829, roman.lauko@sered.sk. Úspešný uchádzač pred uzavretím pracovnoprávneho vzťahu poskytne mestu Sereď údaje potrebné pre vyžiadanie výpisu z registra trestov.

Zdroje: Seredské novinky
Zdieľať na Facebooku