19.04.2024, meniny má
4. októbra 2019

Vyrástli z toho už aj muži zo Serede? Táto reklama vás prinúti ešte dnes pomôcť vašej partnerke v domácnosti

reklama

Štatistiky Eurostatu hovoria jasnou rečou. Len 16 % mužov pomáha v domácnosti svojim partnerkám. Ďalšia štúdia ukázala, že ženy upratujú 2,4-krát viac ako muži. Myslíme, že už dávno neplatí zaužívaný stereotyp, kedy žena má byť len doma, variť, upratovať a starať sa o domácnosť. Takéto škatuľkovanie si ženy v našej spoločnosti jednoducho nezaslúžia a rozdelenie domácich povinností by malo platiť pre obe polovičky rovnako. Navyše, štúdie dokázali, že páry, ktoré si delia povinnosti, žijú spokojnejšie.

Poukázať na tieto výsledky a rozdielne postavenie ženy a muža v domácnosti sa snaží aj slovenská značka Harmony. Tá vo veľmi milej a kreatívnej reklame s názvom Jeden by nemal robiť všetko presne vystihla hlavnú myšlienku celej kampane. V reklame je partner na začiatku videa zobrazený ako malé dieťa, ktorého sa upratovanie v kuchyni netýka. No v momente, ako sa rozhodne svojej partnerke pomôcť, zmení sa na dospelého a moderného muža.

Hlavná myšlienka videa je „Našťastie, niektorí muži z toho už vyrástli“My dúfame, že aj seredskí muži svojim partnerkám v domácnosti pomáhajú a táto reklama ich v tom, že „vyrástli“, len podporí. Budeme radi za váš názor na tému pomáhania v domácnosti. Myslíte si, že o teplo domova by sa mala starať primárne žena, alebo by povinnosti mali byť rozdelené rovnomerne?

reklama

Páčil sa vám článok? Podporte ho zdieľaním.

Zdroje: Harmony.sk
Zdieľať na Facebooku