25.04.2024, meniny má
28. marca 2020

Poznáte tieto dve slovenské reklamy? Na jednej z nich pracuje aj Seredčan. Rozosmejú vás a budete si ich „hmkať“ celý deň

Poznáte tieto dve slovenské reklamy? Na jednej z nich pracuje aj Seredčan. Rozosmejú vás a budete si ich „hmkať“ celý deň
Zdroj: youtube.com
reklama

Asi pre väčšinu populácie sú televízne reklamné spoty niečo, čo vie najlepšie prekaziť zážitok z pozerania filmu alebo relácie. Vždy prídu v tej najnevhodnejšej chvíli a na scénu, na ktorú ste sa tešili, si musíte počkať približne 15 minút.

Okrem tých nevydarených však môžeme natrafiť aj na reklamné spoty, ktoré nás bavia. V jednej populárnej reklame v minulosti účinkoval dokonca aj Seredčan Branislav Gašparík. Bola to reklama vtedajšieho Telekomu s názvom „Šunkafleky“ a článok o nej nájdete na tomto odkaze.

Späť ale k dvom reklamám, ktoré určite zabavia aj obyvateľov nášho mesta. Ak ste stály fanúšik televíznej tvorby, určite ste zachytili tanečno-hudobné spoty značiek Zlatý Bažant a Dedoles. Na úspechu prvej menovanej značky sa podieľal aj Seredčan Mário Lapoš na pozícii social media team lead.

Zdroj: strategie.sk

reklama

Tanečný retro hit Zlatý Bažant ’73

Táto reklama si vás v momentálnych dňoch určite nájde a my vám odporúčame dať jej šancu. Hudba legendárnej skupiny Boney M je doplnená o skvelý slovenský text a dokonalú výpravu. Veď posúďte sami, tie kulisy, oblečenie, diváci. Všetko vyzerá ako pravé retro zo sedemdesiatych rokov.

Na webe Stratégie.sk sa uvádza, že práve toto obdobie bolo vo vtedajšom Československu typické prerábkou zahraničných hitov, ktoré spievali domáci umelci s lokálnym textom, čo v dnešnej dobe pôsobí úsmevne, ba až komicky.

Na tomto odkaze je postavená celá marketingová komunikácia a autentický ležiak inšpirovaný varným listom z roku 1973 si tak naďalej zachováva autentickosť aj v modernej komunikácii. Značka Zlatý Bažant ’73 spúšťa novú kampaň, za ktorou prvýkrát stojí reklamná agentúra MADE BY VACULIK.

Ide o jednu z najväčších a najúspešnejších reklamných agentúr na Slovensku a práve v nej pracuje aj Seredčan Mário Lapoš na pozícii social media team lead, čo v skratke znamená, že riadi tím ľudí, ktorí majú na starosti komunikáciu na sociálnych sieťach. Teda vždy, keď vám na Facebooku, Instagrame alebo youtube vybehne retro reklama na Zlatého Bažanta, spomeňte si na Mária.

Mário Lapoš na firemnej fotografii 

Ponožky, čo nemajú páru. Dedoles

Dedoles prišiel s pomerne šialenejším spotom. Vystupujú v ňom totiž animovaní škrečkovia, ktorí tancujú v ponožkách do veľmi chytľavého rytmu. Dedoles tak od poslednej televíznej reklamy výrazne zmenil koncept komunikácie a zatiaľ to funguje.

„Zadanie pre kreatívcov bolo vymyslieť koncept, ktorý bude veselý, so silným brandingom, výraznou prítomnosťou produktov a silnými jedinečnými znakmi.“ Richard Mareček, Stratégie.sk

Len doplníme, že Dedoles je jeden z najväčších eshopov s ponožkami a ďalšími módnymi doplnkami na Slovensku.

Kreatíva: Radovan Andrej Grežo, Marian Kolev
Stratégia: Dedoles in-house
Produkcia spotu: ALIEN studio
Hudba: Fatmusic
Nový corp. design: Folk a Milk

Páčil sa vám článok? Podporte ho zdieľaním.

Zdroje: strategie.sk
Zdieľať na Facebooku