19.08.2019, meniny má

Túto vtipnú reklamu pre Birell budete mať v hlave celý deň. Jej text jednoznačne pobaví aj Seredčanov

15. mája 2019
reklama

Tento rok značka Birell prišla s originálnou reklamou na motív ľudovej piesne Dedinka v údolí. Tento spot vytvorila reklamná agentúra TRIAD ADVERTISING SK a musíme uznať, že melódiu sme si „hmkali“ celý deň.

Od 5. mája tak môžete na slovenských obrazovkách vidieť nový reklamný spot značky Birell, ktorý tentoraz opäť upozorňuje na fakt, že ktokoľvek po vypití nealkoholického piva Birell v žiadnom prípade nenafúka.

Do reklamy tvorcovia jedinečným spôsobom zakomponovali aj dychovú kapelu Textilanka z Trenčína a motoristického novinára Rastislava Chválu, ktorý si zahral vodiča.

„Aj napriek úspechu minuloročnej kampane sa stále nájde dosť Slovákov, ktorí majú obavy piť Birell pri rôznych príležitostiach, kde nie je tolerovaný žiadny alkohol v krvi. Zadanie tak znelo jasne – zariadiť, aby každému Slovákovi znelo v ušiach, že s Birellom nenafúka,“ uviedol Josef Jalůvka, manažér značky pre web mediahub.sk.

Hlavnými médiami pre túto kampaň sa tak stane internet a rádio, kde budú rôzne verzie spotu s rôznou stopážou. Púšťať sa bude aj špeciálna verzia v kinách alebo pri nakupovaní vo vybraných supermarketoch. Pomyselnou čerešničkou na torte je aj zapojenie dedinských rozhlasov či TV stanice SenziTV.

Zdroj: birell.sk

S Birellom jednoducho nenafúkaš

Minulý rok si Birell nechal vypracovať expertízu o vplyve nealkoholického piva na výsledky dychovej skúšky. „Dychová analýza vykonaná v už 5-minútovom intervale po dopití nealkoholického piva ani v jednom prípade nedosiahla pozitívne výsledky,“ vysvetlil docent Ľubomír Straka z Ústavu súdneho lekárstva a medicínskych expertíz Univerzitnej nemocnice Martin.

Expertíza navyše potvrdila, že človek môže za prvú hodinu pitia Birellu vypiť 8 až 13 jeho pollitrov. Všetko závisí od veku či váhy človeka. Následne môže každú ďalšiu hodinu vypiť 4 až 6 ďalších „pollitrákov“ bez toho, aby nafúkal pozitívne hodnoty alkoholu. Vypiť vyššie množstvo tekutiny je už prakticky nemožné a navyše pre organizmus nezvládnuteľné. Test teda potvrdil, že 0,5 % alkoholu v nealkoholickom pive nemá vplyv na výsledok dychovej skúšky. Aj preto tento rok Birell pripravil reklamu, v ktorej to opäť pripomína.

Vizitka kampane:

  • Zadávateľ: Birell
  • Kreatíva: TRIAD ADVERTISING SK
  • Creative Director: Peter Baslík
  • Réžia: Martin Gonda
  • Produkcia: TOXPRO
  • Hudba: Textilanka

Páčil sa vám článok? Podporte ho zdieľaním.

Zdroje: mediahub.sk, startitip.sk, birrel.sk / Tlačová správa - PR Clinic
Zdieľať na Facebooku

Pridaj komentár