Mesto Sereď hľadá šikovného architekta. Nájde sa medzi nami?
Zdroj: mesto Sereď/architectureanddesign.com.au
Mesto Sereď oznamuje, že prijme do pracovného pomeru zamestnanca na pracovnú pozíciu „Architekt mesta Sereď“.
Náplň práce
- Usmerňovať a konzultovať zámery investorov, zabezpečovať, pripravovať a spracovávať podklady pre obstarávanie, tiež vlastné vypracovanie koncepčných a strategických materiálov a podkladov, publikácií, analýz, zadaní a štúdií v oblasti územného plánovania, urbanizmu a architektúry.
- Poskytovať konzultačnú a poradenskú činnosť primátorovi mesta, mestskému zastupiteľstvu.
- Zodpovedať za spracovanie podkladov pre odborné stanoviská mesta k investičnej činnosti, pripravovať podmienky pre verejné obstarávanie architektonických, urbanistických a inžinierskych služieb, pripravovať materiály na rokovania mestského zastupiteľstva a jeho komisií.
- Iniciatívne prinášať návrhy v oblasti územného plánovania, urbanizmu a architektúry.
- Zabezpečovať stretávanie sa s občanmi a komunikáciu problematiky územného plánu mesta v danej oblasti k verejnosti.
- Vypracovávať záväzné stanoviská mesta Sereď k investičnej činnosti.
- Spolupracovať s odbornými oddeleniami Mestského úradu Sereď.
Kvalifikačné predpoklady
Uchádzač by mal mať nadobudnuté nasledujúce kvalifikačné predpoklady:
- vysokoškolské vzdelanie II. stupňa v oblasti urbanizmu a architektúry,
- odborná prax minimálne 5 rokov po nadobudnutí vysokoškolského vzdelania,
- autorizácia AA SKA.
Zručnosti a iné predpoklady
- znalosť a orientácia pri práci s územnými plánmi, znalosť legislatívy v oblasti územného plánovania (zákon č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov, vyhláška č. 532/2002 Z. z, ktorou sa ustanovujú podrobnosti o všeobecných technických požiadavkách na výstavbu a o všeobecných technických požiadavkách na stavby užívané osobami s obmedzenou schopnosťou pohybu a orientácie, vyhláška č. 55/2001 Z. z. o územno-plánovacích podkladoch a územno-plánovacej dokumentácii),
- odborná spôsobilosť na obstarávanie ÚPD a ÚPP výhodou,
- manažérske a organizačné schopnosti, komunikatívnosť, samostatnosť, kreatívnosť, asertivita, schopnosť analyticky a koncepčne myslieť, riešiť konflikty, odborne argumentovať a vysvetľovať riešenú problematiku,
- bezúhonnosť,
- spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu,
- znalosť práce s PC – Microsoft Office,
- práca – CAD 3D software výhodou.
Potrebné doklady
- žiadosť o prijatie do zamestnania na pracovnú pozíciu,
- motivačný list,
- štruktúrovaný životopis s uvedením podrobných informácií o praxi a tvorbe v oblasti architektúry a územného plánovania,
- koncepcia rozvoja mesta Sereď – vízie – minimálne na 2 A4,
- overená kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby výberového konania podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov,
- čestné prehlásenie o bezúhonnosti.
Odmeňovanie
Odmenou bude funkčný plat v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme.
Nástup do práce
Termín nástupu je prvý polrok 2020, resp. dohodou.
Miesto výkonu práce
Mestský úrad Sereď, Námestie republiky 1176/10
Požadované doklady je potrebné doručiť v obálke s označením „hlavný architekt mesta Sereď“ poštou na adresu: Mestský úrad Sereď, Námestie republiky č. 1176/10, 926 01 Sereď alebo osobne na pult prvého kontaktu Mestského úradu v Seredi do 31. 3. 2020 vrátane do 12.00 hod.
Podporte článok zdieľaním.
Podporte článok zdieľaním.
Zdroje:
seredskenovinky.sk