Logistické centrum Amazon v Seredi sa pravidelne zapája do dobročinných akcií, spomedzi ktorých môžeme spomenúť napríklad pomoc humanitárnym organizáciám či pomoc zamestnancov pri seredskom Smeťobraní. Tentokrát v rámci mesiaca povedomia o rakovine detí na Slovensku venuje spoločnosť finančný dar organizáciám, ktoré podporujú malých onkologických pacientov.
Vďaka kampani Amazon Goes Gold podporila spoločnosť dve organizácie. Prvý dar venovali Nadácii KVAPKA NÁDEJE a vďaka zamestnancom, ktorí prišli v dňoch 8. a 9. septembra do práce v pyžame, poputuje pomoc aj Nadácii detského kardiocentra v Bratislave.
Cieľom celosvetovej kampane Amazon Goes Gold je finančne podporiť malých pacientov a zároveň aktívne zvýšiť povedomie a zviditeľniť dôležitú prácu v oblasti starostlivosti o detských onkologických pacientov. Práve onkologické ochorenia sú totižto každý rok hlavnou príčinou úmrtí viac ako 100 000 detí po celom svete. Na Slovensku pritom ročne ochorie na niektorú z foriem detskej rakoviny 180 až 200 detí.
Zamestnanci logistického centra v Seredi prichádzali počas dvoch dní do práce v „uniforme“, aká sa len tak často nevidí. Svoje klasické oblečenie vymenili za pyžamá, čím podporili detských onkologických pacientov, ktorí strávia počas svojej liečby často celé roky v pyžame.
„Sme veľmi vďační, že Amazon aj tento rok prejavil našej organizácii dôveru a ocenil efektivitu využitia finančnej podpory z minulého roka. Rovnako ako aj dopad charitatívnych a verejnoprospešných projektov celoslovenského významu, ktoré Nadácia KVAPKA NÁDEJE realizuje už od roku 2010.
Teší nás, že aj v tomto náročnom období sa Amazon rozhodol podporiť náš aktuálny projekt vybudovania Oddelenia bunkovej terapie v Národnom ústave detských chorôb v Bratislave. Veľmi oceňujeme aj podporu Amazonu a participáciu jeho zamestnancov na nami organizovanej celoslovenskej kampani „Máte slinu?“, zameranej na rozšírenie databázy Národného registra darcov kostnej drene SR.
Som hrdý na to, že môžem v mene Nadácie KVAPKA NÁDEJE deklarovať, že Amazon je aj v roku 2021 O KVAPKU LEPŠÍ,“ konštatoval Štefan Bernát, správca Nadácie KVAPKA NÁDEJE.
Nadácia KVAPKA NÁDEJE pomáha deťom s poruchami krvotvorby a rakovinou. Rovnako aj tým, ktorých liečba si vyžaduje transplantáciu kostnej drene na hematologickom a onkologickom oddelení v bratislavskej nemocnici. Spoločnosť Amazon ich podporila sumou 21 000 eur.
Za každého zamestnanca, ktorý prišiel do práce v pyžame alebo v zlatom oblečení, navýšil Amazon darovanú sumu určenú na podporu detských onkologických pacientov o 3 eurá. Sumu presahujúcu 3 000 eur venoval Nadácii detského kardiocentra, ktoré podporuje deti s kardiovaskulárnymi ochoreniami so sídlom v Detskom kardiocentre v Bratislave.
„Atmosféra v tieto dni je v našom logistickom centre neopakovateľná. Strávime dva dni v pyžame a obdarujeme tých, ktorí to najviac potrebujú. Sme veľmi radi, že sa nám podarilo aj tento podporiť tak veľkú a dôležitú vec, ako sú životy detských pacientov.
Táto kampaň je nám všetkým srdcu blízka, o čom svedčí aj tohtoročná účasť. Zapojilo sa až 1 024 našich zamestnancov,” zhodnotil kampaň Miloš Jasenčák, generálny manažér logistického centra Amazon v Seredi.
Akcia potešila aj samotných zamestnancov, pre ktorých to znamenalo ozvláštnenie všedných dní. „Hrdo som išla z domu (v pyžame)! Ak by to zachránilo čo i len jeden ľudský život, jedno dieťatko, tak určite aj každý deň!“ povedala Martina Sukeníková, inštruktorka v logistickom centre Amazonu v Seredi.