27.11.2024, meniny má
7. mája 2024

Zostávajú posledné dni hlasovania v ankete Učiteľská osobnosť Slovenska. Seredčan Slavomír Haberajter je jedným z učiteľov, ktorých môžete podporiť

Zostávajú posledné dni hlasovania v ankete Učiteľská osobnosť Slovenska. Seredčan Slavomír Haberajter je jedným z učiteľov, ktorých môžete podporiť
Zdroje: zsjfandlyhosered.edupage.org/Učiteľská osobnosť Slovenska
reklama

Anketa Učiteľská osobnosť Slovenska mieri do záverečnej fázy. V marci sme spoznali pedagógov, ktorí sa dostali do finálového výberu TOP 10 a jeden z týchto učiteľov sa stane laureátom ocenenia.

My veríme, že ním môže byť práve Seredčan Slavomír Haberajter, ktorý vyučuje dejepis, občiansku náuku, anglický jazyk a telesnú výchovu na ZŠ Juraja Fándlyho.

Hlasovanie o Cenu verejnosti prebieha do nedele 12. mája 2024 a svoj hlas môžete odovzdať na portáli najmama.sk, ktorý jedným z partnerov súťaže. K samotnému hlasovaniu vás presmeruje nasledujúci odkaz.

Potom, ako si vyberiete pedagóga, za ktorého chcete zahlasovať, je potrebné vašu voľbu potvrdiť emailom. Hlasovať môžete raz za 24 hodín. Následne bude vo štvrtok 23. mája 2024 celé podujatie zavŕšené slávnostným odovzdávaním hlavnej ceny a Ceny verejnosti.

reklama

Ak vás zaujíma ako to vyzerá na Slavomírovej hodine, pozrite si krátku video vizitku nižšie. Aj na jej základe môžete posúdiť, či je Slávo tým učiteľom, ktorý si zaslúži dostať váš hlas.

Ako Slavomír opísal svoj štýl učenia?

„Usilujem sa o to, aby sa z pre mnohých nudného dejepisu stal predmet, z ktorého vedomosti budú prospešné pre žiakov aj v budúcnosti, rozvíjajú jeho kritické myslenie, empatiu a spoločenské hodnoty. Zameriavam sa (okrem iného) na inklúziu ukrajinských žiakov, ktorým pomáham aj mimo školského prostredia, častokrát aj ich rodičom. Zároveň som aj florbalový tréner a hneď po vypuknutí vojny som priviedol naše ukrajinské deti k tomu športu, aby sa ľahšie začlenili do kolektívu a nemysleli na hrôzy vojny,“ vysvetlil vo svojej vizitke.

Využíva aj moderné technológie:

„V prvom rade využívam digitálne zručnosti pri tvorbe videí. Robíme so žiakmi návody, ako nepodľahnúť hoaxom a propagande, ako sa brániť kyberšikane, ako nezdieľať svoje osobné údaje a podobne. Tieto videá sú reálne použiteľné a spracované do tiktokových trendov, aby presne vedeli osloviť našu cieľovku, teda žiakov základných škôl a zaujali ich.

V dejepise využívame tvorbu profilov slávnych historických osobností na instagrame či facebooku, kde vytvárame digitálny obsah a žiaci prejavia svoju kreativitu, ale najmä schopnosť vyhľadať a overiť relevantné informácie a tie následne použiť pri tvorbe. Pre náročnejších a technicky zaujatejších konštruujeme reálne prvorepublikové rádio, vojenskú techniku zo špáradiel i polystyrénový model vily Tugenhat,“ dodal.

ZDROJ: ZSJFANDLYHOSERED.EDUPAGE.ORG

Zdroje: seredsity.sk, ucitelskaosobnost.sk
Zdieľať na Facebooku